Brezplačni spletni seminarji in e-priročniki

 

BLOG: Regres za leto 2021 in pravica do dopusta

Ne glede na obdobje pandemije pravica do regresa pripada vsem zaposlenim (ZDR-1). V članku izveste, kako je z regresom v letu 2021, ali pripada tudi delavcem, ki so (bili) na čakanju in na katere kršitve bodo pozorni inšpektorji.

DOGODEK: DigiON - Prodajno učinkovita spletna trgovina (12. maj 2021)

DigiON predstavlja serijo dogodkov na področju spletne prodaje. Na prvem srečanju vam bosta Roman Krušič in Leon Panjtar predstavila elemente učinkovite, uporabniku prijazne spletne trgovine. Če se ne utegnete udeležiti, lahko naročite posnetek.

BLOG: PKP - Kako izračunati upad prihodkov?

Pri pripravi letnih poročil preverjamo, ali smo glede na dejanske prihodke bili upravičeni do prejete pomoči v letu 2020. Delovno pravna svetovalka Irena Kamenščak iz podjetja BDO pojasnjuje, kako izračunamo upad glede na upravičenca in obdobje pomoči.

BLOG: DDPO in verodostojna knjigovodska listina ob obisku inšpektorja

Računovodje v tem času zbirajo dokumentacijo za pripravo končnega davčnega obračuna. Ker lahko inšpekcija dokumente opredeli kot neverodostojne, kar vpliva na višino davka, smo si tokrat pogledali, kaj ob obisku inšpektorja velja za verodostojno knjigovodsko listino.

BLOG: Kako v trgovini skrajšati čakalne vrste?

Trgovine se ponovno odpirajo in tudi zaradi zaščitnih ukrepov so čakalne vrste vse daljše. Ker dolgočasno čakanje kupce odganja, v nadaljevanju ponujamo nekaj nasvetov, kako pohitriti procese dela in skrajšati čakalne vrste.

KOMPLET: Prihajajo kupci – ste pripravljeni?

Pripravili smo komplet dokumentov - plakat za zdravje kupcev in brošuro o rešitvi Saop, ki poveže blagajno s POS terminalom in pohitri plačila ter preprečuje napake. Zanimanje za plačevanje s karticami se namreč povečuje.

PRIROČNIK: Vrste dopusta in njegova izraba v podjetju

Vsi delodajalci morajo do 31. marca svojim zaposlenim vročiti odločbo o dopustu. V priročniku smo podali osnovne informacije, ki so povezane z različnimi oblikami dopusta in trajanjem le-tega.

PRIPOMOČEK: Brezplačno orodje za planiranje svojega dopusta

Da boste lažje načrtovali svoje dopuste, smo v Excelu pripravili enostavnen kalkulator s pomočjo katerega lažje načrtujete porabo stare starega in obstoječega dopust.

BLOG: Napake pri obračunu DDPO – kako jih popraviti?

Vsi dosedanji PKP-ji so prinesli tudi nekaj nejasnosti in zato je razumljivo, da na strani računovodij lahko pride do napake. Kako napako popraviti in na kaj biti pozorni glede inšpekcijskih pregledov, smo zapisali v povzetku seminarja s Petro Mlakar.

BLOG: V ozadju uspešne spletne trgovine

Kar 87 % kupcev je v zadnjih 3 mesecih nakup opravilo v slovenskih spletnih trgovinah. Zato se lastniki fizičnih trgovin odločajo tudi za spletno prodajo, a sočasno se odpre vprašanje "Ali bomo imeli dvojno delo z vnašanjem artiklov in spremljanjem zalog?"

VIDEO: Zakaj v podjetju sploh začeti z e-računi?

Predstavljamo primer podjetja, ki je uvedlo e-račune. Bili so mnenja, da njihovi poslovni partnerji ne bodo želeli prejemati in izdajati e-računov, a jih je k reorganizaciji spodbudila epidemija in delo od doma.

BLOG: PKP7 - Krizni dodatek k plači v gospodarstvu

Po PKP7 pripada vsem zaposlenim v podjetjih, ki so bili v decembru na delovnem mestu krizni dodatek v višini 200 EUR oziroma sorazmerni del tega zneska glede na delovne dneve. Dodatek mora biti izplačan pri decembrski plači.

WEBINAR: Sistem za obračun plač

Skozi zgodbo zaposlenega, kadrovoce in računovodje smo v posnetku spletnega seminarja predstavili celoten sistem za plače, torej vse programe, ki podatke pošiljajo v plače in s tem računovodji kar precej olajšajo delo.

BLOG: Kako izplačati poslovno uspešnost, čeprav smo prejeli sredstva po PKP-jih?

Davčna svetovalka Petra Mlakar je na XXL konferenci spregovorila o omejitvah pri izplačevanju poslovne uspešnosti v okviru ukrepov PKP. Prejeli smo nekaj naknadnih vprašanj, zato smo gospo Mlakar prosili za dodatna pojasnila.

PRIROČNIK: Delodajalci - pozor na omejitve pri interventnih zakonih

V sodelovanju z davčno in pravno svetovalko Ireno Kamenščak pojasnjujemo, katerih PKP omejitev se morate držati, če ste koristili subvencije iz različnih ukrepov.

INTERVJU: Kdaj lahko inšpektor obišče zaposlenega, ki dela na domu?

Z delom od doma smo dnevno soočeni mnogi delodajalci. Vprašanja, ki se nam v praksi odpirajo glede delovnih pogojev in inšpekcije, smo poslali gospe Andreji Samec Koderman, direktorici Pravne asistence pri Kadrovski asistenci.

INTERVJU: PKP 5 – ukrepi za delodajalce (Irena Kamenščak)

24. 10. 2020 je v veljavo stopil 5. protikorona paket. O najpogostejših dilemah smo za pojasnila prosili davčno in pravno svetovalko Ireno Kamenščak.

DOKUMENT: Prenovljeni časovni pregled interventnih ukrepov Covid-19

Sprejetih je bilo več zakonov in ukrepov, povezanih s Covid-19. Prenovili smo shemo s hitrim časovnim pregledom, kdaj je bila zakonodaja sprejeta in za katero obdobje velja.

BLOG: Zaposlenim v javnem sektorju pripada dodatek za delo v rizičnih razmerah

Vlada je 19. 10. 2020 ponovno razglasila epidemijo. To pomeni, da je izpolnjen eden od pogojev za izplačilo dodatka za delo v rizičnih razmerah, kot to določa Kolektivna pogodba za javni sektor (KPJS).

BLOG: Javnemu sektorju ponovno pripada izplačilo redne delovne uspešnosti

Leta 2009 je bilo zadnje izplačilo delovne uspešnosti zaposlenim v javnem sektorju, od 1. julija 2020 pa tega varčevalnega ukrepa ni več. Pozanimali smo se komu izplačilo pripada, kakšni so kriteriji in omejitve in kako ugotoviti maso sredstev.

BLOG: Zakaj bodo direktorji podpirali delo od doma?

Vse več raziskav potrjuje, da so zaposleni pri delu od doma bolj zadovoljni in produktivni. Zato so direktorji temu vedno bolj naklonjeni, saj obenem ugotavljajo, da lahko izboljšajo organizacijo. V blogu razlagamo 10 koristi, kot jih vidijo direktorji.

WEBINAR: Kako beležiti delo od doma?

Organizacije, ki so v zadnjem času omogočile zaposlenim delo od doma, ugotavljajo, da se bo tak način deloma ohranil tudi v prihodnje. Po zakonodaji mora biti delo od doma pravilno evidentirano, podatki za obračun plač pa morajo biti natančni.

BLOG: Kaj pravi zakonodaja o delu od doma?

V rednih razmerah gre pri delu od doma za dogovor med delavcem in delodajalcem, v izrednih primerih pa je odločitev lahko enostranska. V članku povzemamo pravice in dolžnosti delavca in delodajalca pri delu od doma.

WEBINAR: Kako se eBOL obnese v praksi?

V kratkem posnetku smo predstavili, kako prevzemanje eBOLa poteka v praksi. Na primeru programa iCentra pa smo prikazali, kako se izognete preverjanju, ali so bolniški listi prispeli.

WEBINAR: Elektronska personalna mapa zaposlenega - Kaj pravi zakonodaja?

Elektronske personalne mape kadrovikom in računovodjem poenostavljajo delo, saj zaposleni sami dostopajo do dokumentov. Kaj o tem pravi zakonodaja, je predstavila Sabina Vidmar, tudi skozi elektronsko personalno mapo mojINFO.

PRIROČNIK: Kaj nam prinaša elektronski bolniški list (eBOL)?

Po novem bodo elektronski bolniški listi poslani neposredno delodajalcu. V priročniku smo zapisali, kako naj se zaposleni in delodajalci pripravijo na prevzemanje elektronsko bolniških listov.

WEBINAR: „Najraje bi dala zaposlenim vpogled v kadrovske dokumente.“

V kratkem posnetku predstavljamo rešitev za pogoste prošnje, ki jih zaposleni postavljajo kadrovikom, kot na primer: "Ali mi lahko pogledaš, koliko ur sem naredil v tem mesecu in koliko dopusta mi še ostaja?"

BLOG: Zakaj se zaposleni upirajo spremembam?

Kljub temu, da so spremembe stalnica, zaposleni in vodje pogosto nanje reagiramo s stresom. Zakaj se ljudje upiramo spremembam in na kaj naj bodo pozorni vodje, je psihologinja Sabina Đuvelek strnila v naslednjem zapisu.

INTERVJU: Kako urediti proces od nabave do prodaje in najti svojo konkurenčno prednost?

O spremembi, ki se nam obeta pri spremljanju in vodenju evidence o izrabi delovnega časa, je javnosti na voljo kar nekaj informacij, čeprav zakona, ki bi to dokončno urejal, še ni.

BLOG: Kaj imata skupnega peka kruha in poslovno poročilo?

Pek, ki želi pripraviti dober kruh, mora vedeti dvoje; katere sestavine potrebuje, na kakšen način jih sestaviti, kako dolgo mesiti in peči, da nastane dober izdelek. Podobno velja za pripravo poslovnih poročil. Kako nam pri tem pomaga poslovna inteligenca?

PRIROČNIK: Kako izbrati ustrezen sistem za evidenco delovnega časa?

Vse več organizacij se odloča za poenostavitev evidence delovnega časa zaposlenih, pri tem pa se poraja veliko vprašanj. V e-priročniku smo pripravili odgovore, ki vam bodo olajšali izbiro sistema. 

WEBINAR: Kaj mora direktor vedeti glede kršitve pooblastil

V brezplačnem posnetku seminarja izveste zakaj je pomembno, da direktor razume, kdo dostopa do posameznih podatkov. Po uvedbi GDPR se je namreč veliko vodij obrnilo na nas z vprašanji, kako urediti pooblastila pri delu z e-dokumenti in na kaj daje poudarek inšpekcija v zadnjem času. 
 

E-PRIROČNIK: Koliko nas stane popust v maloprodaji?

Kako privabiti kupce v trgovino in kako si zagotoviti, da se vrnejo? Prodajalci si prizadevajo za zvestobo kupcev in eno najučinkovitejših orodij povečevanja prodaje so cenovne akcije. V iCentru je obračunavanje popustov preprosto, kako pa popusti vplivajo na prodajo, smo na kratko predstavili v priročniku.

Naročite e-priročnik >

INTERVJU: GDPR - nepravilna uporaba pooblastil predstavlja hujšo kršitev.

"Pogosta kršitev, ki se pojavlja v računovodstvih, je nepravilna uporaba pooblastil," nam je zaupal sogovornik, dr. Andrej Baričič, in poudaril, da je varovanje osebnih podatkov eden pomembnejših izzivov. V intervjuju razkrivamo, katere neskladnosti z uredbo GDPR so najpogostejše tako v javnih kot v zasebnih organizacijah. 

BLOG: Kaj je API in kako mi lahko pomaga pri poslovanju

V poslovnem svetu je izmenjava podatkov med dvema ali več sistemi, z namenom zagotovitve hitrih in koristnih informacij, v porastu. Kako povezati dva ali več sistemov in kako lahko koristi tudi pri vašem poslovanju, smo pisali v blogu. 

WEBINAR: Kršitve pri evidenci ur za zaposlene

Na webinarju vam je Sabina Vidmar predstavila, kako lahko z elektronsko evidenco delovnega časa, ta proces poenostavimo in s tem olajšamo tudi poročanje ob obisku inšpektorja in zagotavljamo skladnost z GDPR.

WEBINAR: Evidenca delovnega časa in doprinosa v šoli (1. del)

Nova kolektivna pogodba spreminja način beleženja delovnega časa in doprinosa. Sočasno GDPR prepoveduje beleženje prisotnosti na seznamih, kjer so informacije o zaposlenih vsem na vpogled (papir, Excel).

WEBINAR: Spletna evidenca delovnega časa v šoli (2. del)

V posnetku webinarja predstavljamo pristop, kjer si učitelji doprinose vpisujejo sami. Na primeru našega programa za spletno evidenco časa smo odgovorili na 5 ključnih vprašanj

WEBINAR: Poslovna dokumentacija in GDPR (1. del)

Na webinarju smo predstavili, kako so v organizaciji uredili krogotok dokumentov in s tem zagotovili skladnost z GDPR. 

WEBINAR: Poslovna dokumentacija in GDPR (2. del)

Pogledali smo si, kako lahko v praksi s pomočjo programa eRegistrator hitreje pripraviti odgovore na zahteve, ki jih imate inšpektor ali revizor.
 

E-PRIROČNIK: GDPR - kako naj pristopijo vodje?

Uredba GDPR prinaša nove izzive v organizacijo in prav vodje imajo pomembno vlogo. Vodje organizirajo delo in procese, kamor spada tudi proces urejanja varovanja podatkov znotraj različnih oddelkov. V priročniku predstavljamo tudi, kateri oddelki se bodo morali najbolj posvetiti varovanju osebnih podatkov. 

E-PRIROČNIK: 4 koraki - kako zagotoviti varnost osebnih podatkov v organizaciji?

Varovanje osebnih podatkov zaposlenih, partnerjev in naročnikov postaja vse bolj pomembna naloga vsakega zaposlenega. V priročniku na enostaven način prikazujemo, katerih 4 korakov naj se držijo podjetja, ko urejajo področje varovanja osebnih podatkov.  

BLOG: Na kaj bodo morali biti računovodje in računovodski servisi pozorni pri uveljavljanju uredbe GDPR

Dejstvo je, da novi zakon in njegove spremembe vplivajo na pravice posameznikov, vendar, kot so se strinjali udeleženci, ne prinaša revolucije, vsaj tistim organizacijam ne, ki so do zdaj delovale skladno z ZVOP-1.

WEBINAR: Kako dosegati cilje, postavljene v letnih razgovorih?

Cilje, ki jih zapišemo v letnih razgovorih, je smiselno tudi izvesti. A čeprav je včasih namera dobra, se vodje lahko izgubijo v množici želja, ki so jih izrazili zaposleni. Kako torej pristopiti k izvajanju ciljev in kako sprejeti prave odločitve, da zaposlenim omogočimo, da postanejo navdušeni zagovorniki vašega podjetja. 
 

E-PRIROČNIK: GDPR - dileme, ki se pojavljajo v praksi.

Nova uredba o varovanju osebnih podatkov (GDPR)  prinaša marsikatere spremembe, ki jih bo treba upoštevati tako na ravni celotnega podjetja, kot tudi znotraj posameznih oddelkov. V e-priročniku smo nanizali nekaj praktičnih dilem, s katerimi se srečujejo podjetja. 

DOKUMENT: Vzorec letnega razgovora (PDF)

Letni razgori postajajo pomembno orodje vodstva, s katerim lahko preverjajo klimo in počutje zaposlenih v podjetju. Za vas smo pripravili enostavni vzorec letnega razgovora. 

BLOG: Kako lahko s pomočjo letnih razgovorov pomagamo podjetju rasti.

Podjetje je živa organizacija, v kateri posamezniki niso le samostojne celice, temveč so povezani v ekipe, ki morajo delovati uglašeno. Če želi imeti podjetje pripadne in zveste zaposlene, jih mora (notranje) motivirati in jih navduševati. 

WEBINAR: Konec je ugibanj! Pripravite učinkovita poslovna poročila!

S pomočjo poslovne inteligence lahko na preprost način oblikujete v jasna in strukturirana poročila. Na webinarju vam bom Brigita Tomažič predstavila, zakaj je brez pravih poslovnih poročil, vodenje podjetja le igra na srečo.

E-PRIROČNIK: Kaj je API?

V e-priročniku smo na preprost način predstavili kaj je API, kakšen je njegov namen in kako lahko pomaga pri povezovanju dveh programov. 

E-PRIROČNIK: Direktor, znate oceniti „vrednost“ svojih zaposlenih?

V e-priročniku smo zbrali informacije, kako ravnati s kadri in zakaj je smiselno, da načrtujemo kadrovanje. 

E-PRIROČNIK: Direktor, kdaj boste plačali račun?

V e-priročnik smo zbrali izkušnje glede potrjevanja računov, skicirali sodobne procese in vključili nasvete za izboljšanje bonitetne ocene.

Naročite e-priročnik >

E-PRIROČNIK: Digitalizacija - Kaj je in kakšne so koristi?

V e-priročniku je na enostaven način razloženo, kaj pomeni digitalizacija, kaj ni digitalizacija in kakšne so koristi za podjetje.

Naročite e-priročnik >

Kaj preverjata inšpektor in revizor ob pregledu računov?

Inšpektor in revizor ob pregledu preverjata tudi, kaj se je z računi dogajalo. Davčna svetovalka Tanja Urbanija in Tina Pelicon bosta prikazali, kaj vse je obvezno beležiti.

Naročite posnetek >

Izzivi pri urejanju dokumentacije v upravnih postopkih

V javnih zavodih še vedno opažamo neskladnosti z Uredbo o upravnem poslovanju. Zato smo si pogledali zakonodajni okvir in praktičen primer vodenja dokumentacije v zavodu.

Naročite posnetek >

Zakaj podjetja uvajajo skeniranje računov?

Pri ročnem pretipkavanju podatkov z računov v program je do 90 % neefektivnega dela (USTD, 2014). Zato so v konkurenčni prednosti podjetja, uporabljajo elektronsko masovno uvažanje računov.

Naročite posnetek >

Naročilnice in lažje statistično poročanje ob koncu leta

Obvezno statistično poročanje o evidenčnih naročilih je zaradi izdelave analiz lahko precej zamudno opravilo. Prikazali smo postopke, s katerimi na koncu leta hitreje pride do podatkov za poročanje.

Naročite posnetek >

Ne obremenjujmo se več z inventuro

Zakonsko obvezna inventura mnogim organizacijam predstavlja stres, lahko pa si jo precej olajšamo. V posnetku smo prikazali kako izvesti inventuro v krajšem času in z manj zaposlenimi.

Naročite posnetek >

3 strateška vprašanja za računovodski servis

"97 % računovodskih servisov že izvaja ali načrtuje brezpapirno poslovanje," je pokazala anketa med udeleženci kongresa v organizaciji GZS. V posnetku najdete odgovore na aktualna vprašanja za računovodske servise.

Naročite posnetek >

Elektronska knjiga prejetih računov

Vnosa in obdelave prejetih računov se organizacije lotevajo na različne načine. Predavateljica Tina Pelicon je na praktičnem primeru prikazala koristi elektronske knjige prejetih računov v primerjavi s klasičnimi sistemi.

Preberite več

Naj vas inšpektor ne zaloti pri napačnem obračunu potnih stroškov

Povračila potnih stroškov niso obdavčena, zato jih inšpektorji pogosto vzamejo pod drobnogled. Na 20-minutnem seminarju vam bo Sabina Vidmar prikazala na praktičnih primerih na kaj morate paziti pri obračunu potnih stroškov in poročanju na DURS.

Preberite več

Ravnatelji - Kaj lahko šola in vrtec uredita med počitnicami?

Nekatera pomembna opravila šole in vrtci opravljajo v gužvi med letom. Predavatelja Nina Remškar in Boris Kalin sta na 20-minutnem seminarju za ravnatelje izpostavila kaj se splača opraviti v mirnejšem času počitnic.

Preberite več

Nova storitev za stranke računovodskega servisa

Država zahteva vse več poročil in računovodskemu servisu ostane vse manj časa za osnovno poslanstvo – svetovanje podjetnikom.Poglejte si novo storitev, ki jo lahko servis ponudi svojim strankam in obenem sebi poenostavi delo.

Preberite več

3 kontrolne točke za ravnatelja

Poslovanje šole je izpostavljeno različnim tveganjem in ravnatelj je zakonsko odgovoren, da zmanjša vpliv teh dejavnikov. V posnetku seminarju najdete 3 ključne kontrolne točke na katere mora biti ravnatelj pozoren.

Preberite več

Priprava na poplavo elektronske dokumentacije

Vsa podjetja že poslujejo elektronsko, saj vse več dokumentov prejemamo po e-pošti. Kako se v praksi pripravite na poplavo informacij, kateri bomo priča v roku 4-ih let (raziskava AIIM)?

Preberite več

Enostavnejša izmenjava podatkov za trgovine

Na spletnem seminarju smo za vodje nabave, prodaje in direktorje prikazali bistvo izmenjave računov preko RIP sistema, koristi in kako ga najenostavneje uvedete?

Preberite več

Računi - Sodelovanje računovodje in vodje zavoda tudi med dopustom

Tako računovodja, kot ravnatelj sta zakonsko odgovorna za pravočasno in pravilno rokovanje z računi. Na 20-minutnem spletnem seminarju je Boris Kodelja pokazal nov, preprostejši sistem za delo z računi.

Preberite več

Kako urediti kuhinjo od naročila do porabe?

Predavatelj Boris Kalin na terenu dnevno ureja procese šolskih in drugih kuhinj. Na 20-minutnem seminarju je s pomočjo primerov iz prakse pokazal kako lahko z nekaj pristopi znižate stroške.

Preberite več

Računi - Vodja in računovodja morata sodelovati

S potrjevanjem računov imate lahko nekaj nepotrebnih stroškov, ki se jih odpravi z uvedbo par enostavnih pristopov. Poglejte si kako si vodja in računovodja logično zastavita sodelovanje.

Preberite več

Kaj sprašuje inšpektor glede evidence delovnega časa?

Inšpektorji FURS-a ob pregledu gotovinskih računov preverjajo tudi nepravilnosti pri evidenci delovnega časa. Na spletnem seminarju smo opozorili na kaj morate paziti, da se izognete kaznim.

Preberite več >

Obvezna certificirana hramba za proračunske uporabnike

UJP je proračunske uporabnike obvestil, da so v aplikaciji UJPnet e-računi na voljo le dva meseca. Poudarjajo še, da UJP ni ponudnik e-hrambe in zato je potrebno e-račune prenašati iz UJPnet-a v zakonsko skladne informacijske sisteme.

Preberite več >

3 primeri pravilnega naročanja v javnem zavodu

Pri naročanju preko telefona, faksa ali e-pošte se zgodi, da ne vemo kaj točno in koliko je bilo naročeno, kdo je izvedel naročilo in kdo ga je potrdil ter ali se cene ujemajo. V posnetku izveste na 3 primerih iz prakse kako zakonsko skladno urediti naročanje.

Preberite več >

E-PRIROČNIK: 5 razlogov ZA brezpapirno poslovanje

V brezplačnem e-priročniku boste našli vse najpomembnejše informacije, ki jih morate vedeti še pred pričetkom uvajanja brezpapirnega poslovanja.

Preberite več >

Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih