ČLANEK: ZVOP-2 in izrekanje kazni
Januarja je začel veljati Zakon o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), ena od večjih novosti pa so kazni, ki jih doslej za kršitve GDPR nismo mogli prejeti. V članku izveste, kaj je dobro vedeti v okviru vaše organizacije in kot fizična oseba.
PRIROČNIK: Dohodnina - vpliv novosti na plače v gospodarstvu
V decembru 2022 je bil sprejet novi Zakon o spremembah in dopolnitvah zakona o dohodnini (ZDoh-2AA). V priročniku smo povzeli, za koliko se povečajo plače in kako lahko zaposleni spremembe preverijo na svojih plačilnih listah.
PRIROČNIK: Spremembe pri obračunu DDPO za leto 2022
Dr. Mateja Drobež Tomšič, strokovna svetovalka pri Zvezi RFR, je za nas pripravila priročnik o vplivu novosti na sestavljanje davčnega obračuna za leto 2022 in dalje.
ČLANEK: Prazniki 2023 in šolski koledar
Za lažje načrtovanje dopustov si poglejmo, na katere dneve padejo prazniki v letu 2023 in kdaj so šolske počitnice. Naložite si tudi preprost in brezplačen Excel pripomoček za načrtovanje dopusta.
PRIPOMOČEK: Brezplačno orodje za planiranje svojega dopusta
Da boste lažje načrtovali svoje proste dni, smo v Excelu pripravili enostavnen kalkulator s pomočjo katerega lažje načrtujete porabo starega in obstoječega dopust.
ČLANEK: Novi obrazec REK-O od 1. januarja 2023 dalje
Z novim letom stopi v uporabo nov REK-O obrazec za poročanje o izplačanih dohodkih, ki bo nadomestil vse dosedanje obrazce razen obrazca REK-1b. Poenostavita se še popravljanje predloženih podatkov in oddajanje REK-O obrazca na podlagi samoprijave.
ČLANEK: Izplačilo poslovne uspešnosti v letu 2022 in 2023
Z januarjem 2023 se spreminja dohodninska zakonodaja tudi na področju poslovne uspešnosti, na kar je treba biti pozorni pri obračunih. Za izplačila v decembru se pravila igre razlikujejo od tistih v januarju.
ČLANEK: Hrvaška kuna se poslavlja
Hrvaška vstopi s 1. januarjem 2023 v evroobmočje, kar pomeni, da bodo trenutno denarno enoto, kuno, zamenjali z evrom. V nadaljevanju povzemamo nekaj zanimivih dejstev.
PRIROČNIK: Davčna obravnava daril v podjetju
V gradivu izveste, kako podjetje pravilno davčno evidentira obdarovanja in pogostitve ter do katerih napak ob tem prihaja. Priročnik smo pripravili v sodelovanju z gospo Mojco Vincek, direktorico računovodskega servisa KLEOS d.o.o.
ČLANEK: Kdo lahko preverja zaposlenega na bolniškem dopustu?
NIJZ navaja, da se je v preteklem letu povečalo število bolniških odsotnosti in vse več delodajalcev se odloča za nadzor. Kdo sme preverjati te odsotnosti in na kakšen način? Ali lahko s pomočjo Facebooka?
ČLANEK: Nadomestilo za malico – višji neobdavčen znesek povračila stroškov
Ministrstvo je s 1. septembrom zvišalo znesek neobdavčenega povračila stroškov za prehrano, kar se upošteva pri izplačilih za mesec september 2022. Ta sprememba pa ne pomeni samodejnega višjega povračila za malico.
ČLANEK: Šolski koledar 2022 / 23 in prazniki
Šolske počitnice pomembno vplivajo na planiranje dela oziroma dopustov, šolski koledar 2022 / 23 pa bo nekoliko drugačen, kot smo bili vajeni.
PRIROČNIK: Predlog obvezne elektronske evidence delovnega časa
Ministrstvo za delo je 28. 7. 2022 dalo v javno obravnavo predlog novele zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-1), kjer je predvidena tudi obvezna elektronska evidenca delovnega časa.
ČLANEK: Zakon o dohodnini – napovedane nove spremembe
Zakon o dohodnini je bil sprejet v marcu 2022, vse pa kaže, da se obetajo nove spremembe. Kako naj bi z januarjem 2023 novosti vplivale na naše dohodke?
ČLANEK: Spremenjena uredba o povračilu stroškov prevoza na delo
S 1. julijem se zvišuje povračilo stroškov prevoza na delo in za službena potovanja. V zapisu izveste, ali so vsi zaposleni upravičeni do višjega povračila za prevoz na delo, navajamo pa tudi nekaj primerov iz prakse.
ČLANEK: Skrajšan delovni čas v podjetju
To je tema, ki odmeva v javnosti, vendar slovenska zakonodaja temu še ni povsem prilagojena. V članku izveste, kaj za skrajšani delovni čas predvideva trenutna slovenska zakonodaja.
ČLANEK: Regres za leto 2022 in pravica do dopusta
Regres za letni dopust je pravica, ki jo predpisuje Zakon o delovnih razmerjih (ZDR-1). Koliko znaša regres za leto 2022 in kako je z izrabo letnega dopusta?
ČLANEK: Pojasnilo ministrstva glede povračila potnih stroškov za negospodarske dejavnosti
Ministrstvo za javno upravo je izdalo pojasnilo glede povračila potnih stroškov v skladu z Razlago Aneksa h kolektivni pogodbi za negospodarske dejavnosti. V članku povzemamo bistvene ugotovitve in pripeli dokumente, ki jih je pripravilo ministrstvo.
WEBINAR: DigiON - Kako izboljšati prodajo v spletni trgovini?
Temelj prodaje so ustrezni produkti in storitve, a žal na spletu to ni dovolj. Na webinarju smo na zelo konkretnih primerih prikazali, kako poskrbeti, da nas kupci najdejo in kaj v praksi spodbuja k dodatnemu nakupu.
ČLANEK: Novosti iz novele o dohodnini 2022
Sprejet je bil Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o dohodnini, ki predvideva več olajšav za podjetja. V članku smo zapisali, kako se spremeni dohodninska lestvica, kako je z izplačilom uspešnosti in katere so še druge olajšave.
PRIROČNIK: Vpliv sprememb pri dohodnini na neto plačo
V priročniku je prikazano, kako bodo spremembe, ki jih prinaša Novela ZDoh-2Z, vplivale na plače zaposlenih. Pripravili smo konkretne primere plačilnih list po stari in novi zakonodaji za različne višine plač.
VIDEO: Rešitev mojaMALICA v Osnovni šoli Črni Vrh
Z ravnateljico Karmen Simonič Mervic in poslovno sekretarko Mirjam Perez Zelenc smo se pogovarjali po uvedbi rešitve mojaMALICA, ki omogoča spletno odjavo in prijavo obrokov.
VIDEO: DigiON - Kazalniki uspeha prodaje, nabave in zalog
Poleg klasičnih prodajnih poročil vodje vse bolj spremljajo tudi kazalnike s področja nabave in zalog.Na srečanju, v sredo 16. 2., je Rok Pirnat (B2 BI) z realnimi podatki iz orodja prikazal, kako zgraditi enostavna in predvsem uporabna poročila za objektivno poslovno odločanje.
VIDEO: mojaMALICA - Nova spletna rešitev za odjavo obrokov v šoli
Pripravili smo novo spletno rešitev, ki staršem in dijakom omogoča hitro odjavo ali prijavo obrokov tudi preko mobilnega telefona, vsi podatki pa se brez ročnega dela, prenesejo v program Saop.
PRIROČNIK: Javni razpisi v letu 2022
Letos se obetajo številne priložnosti za sofinanciranje preko javnih razpisov. Zato smo v sodelovanju s podjetjem Alias plus pripravili strnjen vsebinski pregled.
VIDEO: DigiON - Kako se v praksi obnese sistem VEM pri spletni prodaji?
Od 1. 7. 2021 lahko nekatere davčne obveznosti prijavimo in plačamo na enem mestu. Preizkušena davčnica Mojca Müller je odgovorila na najpogostejša vprašanja, ki se pojavljajo v praksi.
ČLANEK: Prazniki 2022 in dela prosti dnevi
Prazniki v letu 2022 ponujajo zaposlenim precej več oddiha kot v preteklem letu. Koledar kaže, da 8 praznikov pade na delovni dan v tednu, prostih pa je kar 5 ponedeljkov.
DOKUMENT: Shema Covid državnih pomoči v letu 2021
V letu 2021 je bilo v različnih obdobjih sprejetih več protikoronskih ukrepov. Za lažjo orientacijo smo vam pripravili časovni pregled sprememb.
ČLANEK: Nagrada za poslovno uspešnost, Božičnica, 13. plača?
Navadno ob koncu leta nekateri zaposleni prejmejo nagrado za poslovno uspešnost, trinajsto plačo ali božičnico. Te nagrade pa niso vedno sopomenke, saj so odvisne od tega, kako in kdaj jih delodajalci izplačajo.
VIDEO: DigiON - Kako prodajati partnerjem preko B2B spletnega portala?
Nakupovanje preko spleta je v zadnjem letu dobilo zagon in tudi podjetja, ki so vzpostavila B2B portale, poročajo o porastih spletne prodaje. Roman Krušič in Brigita Tomažič sta na primerih predstavili temelje portala B2B, v katerega se kupci radi vračajo.
PRIROČNIK: Delo od doma v rednih in izrednih razmerah
Ne glede na okoliščine delo od doma postaja vse bolj pogosto. Zato v priročniku prikazujemo, kako skrbeti za skladnost z zakonodajo pri rednem in izrednem delu doma.
ČLANEK: Kako bo z davki po 1. januarju 2022?
Vlada je na področju davčne zakonodaje pripravila nekaj sprememb, s katerimi želi pospešiti razvoj gospodarstva po korona krizi. Kakšne bodo ugodnosti?
ČLANEK: S 1. julijem velja obvezno poročanje o odpadni embalaži
Od 1. 7. 2021 dalje morajo začeti z beleženjem embalaže, še posebej tisti podjetniki, ki izdelke kupujejo v tujini. Z novim zakonom ne velja več stara omejitev 15 ton embalaže letno, ampak so k poročanju zavezana vsa podjetja.
ČLANEK: Novi DDV zakon – kaj prinaša spletnim trgovinam?
1. julija stopi v veljavo zakon, ki v EU uvaja nova pravila glede obračunavanja DDV za spletne trgovce. O tem, kaj je poenostavljeno in na kaj je treba biti pozorni, smo se pogovarjali z davčno svetovalko Mojco Müller.
VIDEO: DigiON - Kaj prinaša spletnim trgovcem novi DDV zakon?
S 1. julijem 2021 velja zakon, ki poenostavlja spletno poslovanje v EU. Davčna svetovalka Mojca Müller je izpostavila, na kaj biti pozorni, Borut Borštnik pa je v imenu podjetnikov zastavljal aktualna vprašanja.
DOGODEK: DigiON - Prodajno učinkovita spletna trgovina
DigiON predstavlja serijo dogodkov na področju spletne prodaje. Na prvem srečanju sta Roman Krušič in Leon Panjtar predstavila elemente učinkovite, uporabniku prijazne spletne trgovine.
ČLANEK: PKP - Kako izračunati upad prihodkov?
Pri pripravi letnih poročil preverjamo, ali smo glede na dejanske prihodke bili upravičeni do prejete pomoči v letu 2020. Delovno pravna svetovalka Irena Kamenščak iz podjetja BDO pojasnjuje, kako izračunamo upad glede na upravičenca in obdobje pomoči.
ČLANEK: DDPO in verodostojna knjigovodska listina ob obisku inšpektorja
Računovodje v tem času zbirajo dokumentacijo za pripravo končnega davčnega obračuna. Ker lahko inšpekcija dokumente opredeli kot neverodostojne, kar vpliva na višino davka, smo si tokrat pogledali, kaj ob obisku inšpektorja velja za verodostojno knjigovodsko listino.
ČLANEK: Kako v trgovini skrajšati čakalne vrste?
Trgovine se ponovno odpirajo in tudi zaradi zaščitnih ukrepov so čakalne vrste vse daljše. Ker dolgočasno čakanje kupce odganja, v nadaljevanju ponujamo nekaj nasvetov, kako pohitriti procese dela in skrajšati čakalne vrste.
KOMPLET: Prihajajo kupci – ste pripravljeni?
Pripravili smo komplet dokumentov - plakat za zdravje kupcev in brošuro o rešitvi Saop, ki poveže blagajno s POS terminalom in pohitri plačila ter preprečuje napake. Zanimanje za plačevanje s karticami se namreč povečuje.
PRIROČNIK: Vrste dopusta in njegova izraba v podjetju
Vsi delodajalci morajo do 31. marca svojim zaposlenim vročiti odločbo o dopustu. V priročniku smo podali osnovne informacije, ki so povezane z različnimi oblikami dopusta in trajanjem le-tega.
ČLANEK: Napake pri obračunu DDPO – kako jih popraviti?
Vsi dosedanji PKP-ji so prinesli tudi nekaj nejasnosti in zato je razumljivo, da na strani računovodij lahko pride do napake. Kako napako popraviti in na kaj biti pozorni glede inšpekcijskih pregledov, smo zapisali v povzetku seminarja s Petro Mlakar.
ČLANEK: V ozadju uspešne spletne trgovine
Kar 87 % kupcev je v zadnjih 3 mesecih nakup opravilo v slovenskih spletnih trgovinah. Zato se lastniki fizičnih trgovin odločajo tudi za spletno prodajo, a sočasno se odpre vprašanje "Ali bomo imeli dvojno delo z vnašanjem artiklov in spremljanjem zalog?"
VIDEO: Zakaj v podjetju sploh začeti z e-računi?
Predstavljamo primer podjetja, ki je uvedlo e-račune. Bili so mnenja, da njihovi poslovni partnerji ne bodo želeli prejemati in izdajati e-računov, a jih je k reorganizaciji spodbudila epidemija in delo od doma.
ČLANEK: PKP7 - Krizni dodatek k plači v gospodarstvu
Po PKP7 pripada vsem zaposlenim v podjetjih, ki so bili v decembru na delovnem mestu krizni dodatek v višini 200 EUR oziroma sorazmerni del tega zneska glede na delovne dneve. Dodatek mora biti izplačan pri decembrski plači.
WEBINAR: Sistem za obračun plač
Skozi zgodbo zaposlenega, kadrovoce in računovodje smo v posnetku spletnega seminarja predstavili celoten sistem za plače, torej vse programe, ki podatke pošiljajo v plače in s tem računovodji kar precej olajšajo delo.
ČLANEK: Kako izplačati poslovno uspešnost, čeprav smo prejeli sredstva po PKP-jih?
Davčna svetovalka Petra Mlakar je na XXL konferenci spregovorila o omejitvah pri izplačevanju poslovne uspešnosti v okviru ukrepov PKP. Prejeli smo nekaj naknadnih vprašanj, zato smo gospo Mlakar prosili za dodatna pojasnila.
PRIROČNIK: Delodajalci - pozor na omejitve pri interventnih zakonih
V sodelovanju z davčno in pravno svetovalko Ireno Kamenščak pojasnjujemo, katerih PKP omejitev se morate držati, če ste koristili subvencije iz različnih ukrepov.
INTERVJU: Kdaj lahko inšpektor obišče zaposlenega, ki dela na domu?
Z delom od doma smo dnevno soočeni mnogi delodajalci. Vprašanja, ki se nam v praksi odpirajo glede delovnih pogojev in inšpekcije, smo poslali gospe Andreji Samec Koderman, direktorici Pravne asistence pri Kadrovski asistenci.
INTERVJU: PKP 5 – ukrepi za delodajalce (Irena Kamenščak)
24. 10. 2020 je v veljavo stopil 5. protikorona paket. O najpogostejših dilemah smo za pojasnila prosili davčno in pravno svetovalko Ireno Kamenščak.
ČLANEK: Zaposlenim v javnem sektorju pripada dodatek za delo v rizičnih razmerah
Vlada je 19. 10. 2020 ponovno razglasila epidemijo. To pomeni, da je izpolnjen eden od pogojev za izplačilo dodatka za delo v rizičnih razmerah, kot to določa Kolektivna pogodba za javni sektor (KPJS).
ČLANEK: Javnemu sektorju ponovno pripada izplačilo redne delovne uspešnosti
Leta 2009 je bilo zadnje izplačilo delovne uspešnosti zaposlenim v javnem sektorju, od 1. julija 2020 pa tega varčevalnega ukrepa ni več. Pozanimali smo se komu izplačilo pripada, kakšni so kriteriji in omejitve in kako ugotoviti maso sredstev.
ČLANEK: Zakaj bodo direktorji podpirali delo od doma?
Vse več raziskav potrjuje, da so zaposleni pri delu od doma bolj zadovoljni in produktivni. Zato so direktorji temu vedno bolj naklonjeni, saj obenem ugotavljajo, da lahko izboljšajo organizacijo. V blogu razlagamo 10 koristi, kot jih vidijo direktorji.
WEBINAR: Kako beležiti delo od doma?
Organizacije, ki so v zadnjem času omogočile zaposlenim delo od doma, ugotavljajo, da se bo tak način deloma ohranil tudi v prihodnje. Po zakonodaji mora biti delo od doma pravilno evidentirano, podatki za obračun plač pa morajo biti natančni.
ČLANEK: Kaj pravi zakonodaja o delu od doma?
V rednih razmerah gre pri delu od doma za dogovor med delavcem in delodajalcem, v izrednih primerih pa je odločitev lahko enostranska. V članku povzemamo pravice in dolžnosti delavca in delodajalca pri delu od doma.
WEBINAR: Kako se eBOL obnese v praksi?
V kratkem posnetku smo predstavili, kako prevzemanje eBOLa poteka v praksi. Na primeru programa iCentra pa smo prikazali, kako se izognete preverjanju, ali so bolniški listi prispeli.
WEBINAR: Elektronska personalna mapa zaposlenega - Kaj pravi zakonodaja?
Elektronske personalne mape kadrovikom in računovodjem poenostavljajo delo, saj zaposleni sami dostopajo do dokumentov. Kaj o tem pravi zakonodaja, je predstavila Sabina Vidmar, tudi skozi elektronsko personalno mapo mojINFO.
PRIROČNIK: Kaj nam prinaša elektronski bolniški list (eBOL)?
Po novem bodo elektronski bolniški listi poslani neposredno delodajalcu. V priročniku smo zapisali, kako naj se zaposleni in delodajalci pripravijo na prevzemanje elektronsko bolniških listov.
WEBINAR: „Najraje bi dala zaposlenim vpogled v kadrovske dokumente.“
V kratkem posnetku predstavljamo rešitev za pogoste prošnje, ki jih zaposleni postavljajo kadrovikom, kot na primer: "Ali mi lahko pogledaš, koliko ur sem naredil v tem mesecu in koliko dopusta mi še ostaja?"
ČLANEK: Zakaj se zaposleni upirajo spremembam?
Kljub temu, da so spremembe stalnica, zaposleni in vodje pogosto nanje reagiramo s stresom. Zakaj se ljudje upiramo spremembam in na kaj naj bodo pozorni vodje, je psihologinja Sabina Đuvelek strnila v naslednjem zapisu.
INTERVJU: Kako urediti proces od nabave do prodaje in najti svojo konkurenčno prednost?
O spremembi, ki se nam obeta pri spremljanju in vodenju evidence o izrabi delovnega časa, je javnosti na voljo kar nekaj informacij, čeprav zakona, ki bi to dokončno urejal, še ni.
ČLANEK: Kaj imata skupnega peka kruha in poslovno poročilo?
Pek, ki želi pripraviti dober kruh, mora vedeti dvoje; katere sestavine potrebuje, na kakšen način jih sestaviti, kako dolgo mesiti in peči, da nastane dober izdelek. Podobno velja za pripravo poslovnih poročil. Kako nam pri tem pomaga poslovna inteligenca?
PRIROČNIK: Kako izbrati ustrezen sistem za evidenco delovnega časa?
Vse več organizacij se odloča za poenostavitev evidence delovnega časa zaposlenih, pri tem pa se poraja veliko vprašanj. V e-priročniku smo pripravili odgovore, ki vam bodo olajšali izbiro sistema.
WEBINAR: Kaj mora direktor vedeti glede kršitve pooblastil
V brezplačnem posnetku seminarja izveste zakaj je pomembno, da direktor razume, kdo dostopa do posameznih podatkov. Po uvedbi GDPR se je namreč veliko vodij obrnilo na nas z vprašanji, kako urediti pooblastila pri delu z e-dokumenti in na kaj daje poudarek inšpekcija v zadnjem času.
E-PRIROČNIK: Koliko nas stane popust v maloprodaji?
Kako privabiti kupce v trgovino in kako si zagotoviti, da se vrnejo? Prodajalci si prizadevajo za zvestobo kupcev in eno najučinkovitejših orodij povečevanja prodaje so cenovne akcije. V iCentru je obračunavanje popustov preprosto, kako pa popusti vplivajo na prodajo, smo na kratko predstavili v priročniku.
INTERVJU: GDPR - nepravilna uporaba pooblastil predstavlja hujšo kršitev.
"Pogosta kršitev, ki se pojavlja v računovodstvih, je nepravilna uporaba pooblastil," nam je zaupal sogovornik, dr. Andrej Baričič, in poudaril, da je varovanje osebnih podatkov eden pomembnejših izzivov. V intervjuju razkrivamo, katere neskladnosti z uredbo GDPR so najpogostejše tako v javnih kot v zasebnih organizacijah.
ČLANEK: Kaj je API in kako mi lahko pomaga pri poslovanju
V poslovnem svetu je izmenjava podatkov med dvema ali več sistemi, z namenom zagotovitve hitrih in koristnih informacij, v porastu. Kako povezati dva ali več sistemov in kako lahko koristi tudi pri vašem poslovanju, smo pisali v blogu.
WEBINAR: Kršitve pri evidenci ur za zaposlene
Na webinarju vam je Sabina Vidmar predstavila, kako lahko z elektronsko evidenco delovnega časa, ta proces poenostavimo in s tem olajšamo tudi poročanje ob obisku inšpektorja in zagotavljamo skladnost z GDPR.
WEBINAR: Poslovna dokumentacija in GDPR (1. del)
Na webinarju smo predstavili, kako so v organizaciji uredili krogotok dokumentov in s tem zagotovili skladnost z GDPR.
WEBINAR: Poslovna dokumentacija in GDPR (2. del)
Pogledali smo si, kako lahko v praksi s pomočjo programa eRegistrator hitreje pripraviti odgovore na zahteve, ki jih imate inšpektor ali revizor.
E-PRIROČNIK: GDPR - kako naj pristopijo vodje?
Uredba GDPR prinaša nove izzive v organizacijo in prav vodje imajo pomembno vlogo. Vodje organizirajo delo in procese, kamor spada tudi proces urejanja varovanja podatkov znotraj različnih oddelkov. V priročniku predstavljamo tudi, kateri oddelki se bodo morali najbolj posvetiti varovanju osebnih podatkov.
E-PRIROČNIK: 4 koraki - kako zagotoviti varnost osebnih podatkov v organizaciji?
Varovanje osebnih podatkov zaposlenih, partnerjev in naročnikov postaja vse bolj pomembna naloga vsakega zaposlenega. V priročniku na enostaven način prikazujemo, katerih 4 korakov naj se držijo podjetja, ko urejajo področje varovanja osebnih podatkov.
.
ČLANEK: Na kaj bodo morali biti računovodje in računovodski servisi pozorni pri uveljavljanju uredbe GDPR
Dejstvo je, da novi zakon in njegove spremembe vplivajo na pravice posameznikov, vendar, kot so se strinjali udeleženci, ne prinaša revolucije, vsaj tistim organizacijam ne, ki so do zdaj delovale skladno z ZVOP-1.
WEBINAR: Kako dosegati cilje, postavljene v letnih razgovorih?
Cilje, ki jih zapišemo v letnih razgovorih, je smiselno tudi izvesti. A čeprav je včasih namera dobra, se vodje lahko izgubijo v množici želja, ki so jih izrazili zaposleni. Kako torej pristopiti k izvajanju ciljev in kako sprejeti prave odločitve, da zaposlenim omogočimo, da postanejo navdušeni zagovorniki vašega podjetja.
E-PRIROČNIK: GDPR - dileme, ki se pojavljajo v praksi.
Nova uredba o varovanju osebnih podatkov (GDPR) prinaša marsikatere spremembe, ki jih bo treba upoštevati tako na ravni celotnega podjetja, kot tudi znotraj posameznih oddelkov. V e-priročniku smo nanizali nekaj praktičnih dilem, s katerimi se srečujejo podjetja.
DOKUMENT: Vzorec letnega razgovora (PDF)
Letni razgori postajajo pomembno orodje vodstva, s katerim lahko preverjajo klimo in počutje zaposlenih v podjetju. Za vas smo pripravili enostavni vzorec letnega razgovora.
ČLANEK: Kako lahko s pomočjo letnih razgovorov pomagamo podjetju rasti.
Podjetje je živa organizacija, v kateri posamezniki niso le samostojne celice, temveč so povezani v ekipe, ki morajo delovati uglašeno. Če želi imeti podjetje pripadne in zveste zaposlene, jih mora (notranje) motivirati in jih navduševati.
WEBINAR: Konec je ugibanj! Pripravite učinkovita poslovna poročila!
S pomočjo poslovne inteligence lahko na preprost način oblikujete v jasna in strukturirana poročila. Na webinarju vam bom Brigita Tomažič predstavila, zakaj je brez pravih poslovnih poročil, vodenje podjetja le igra na srečo.
E-PRIROČNIK: Kaj je API?
V e-priročniku smo na preprost način predstavili kaj je API, kakšen je njegov namen in kako lahko pomaga pri povezovanju dveh programov.
E-PRIROČNIK: Direktor, znate oceniti „vrednost“ svojih zaposlenih?
V e-priročniku smo zbrali informacije, kako ravnati s kadri in zakaj je smiselno, da načrtujemo kadrovanje.
E-PRIROČNIK: Direktor, kdaj boste plačali račun?
V e-priročnik smo zbrali izkušnje glede potrjevanja računov, skicirali sodobne procese in vključili nasvete za izboljšanje bonitetne ocene.
E-PRIROČNIK: Digitalizacija - Kaj je in kakšne so koristi?
V e-priročniku je na enostaven način razloženo, kaj pomeni digitalizacija, kaj ni digitalizacija in kakšne so koristi za podjetje.
WEBINAR: Kaj preverjata inšpektor in revizor ob pregledu računov?
Inšpektor in revizor ob pregledu preverjata tudi, kaj se je z računi dogajalo. Davčna svetovalka Tanja Urbanija in Tina Pelicon bosta prikazali, kaj vse je obvezno beležiti.
WEBINAR: Izzivi pri urejanju dokumentacije v upravnih postopkih
V javnih zavodih še vedno opažamo neskladnosti z Uredbo o upravnem poslovanju. Zato smo si pogledali zakonodajni okvir in praktičen primer vodenja dokumentacije v zavodu.
WEBINAR: Zakaj podjetja uvajajo skeniranje računov?
Pri ročnem pretipkavanju podatkov z računov v program je do 90 % neefektivnega dela (USTD, 2014). Zato so v konkurenčni prednosti podjetja, uporabljajo elektronsko masovno uvažanje računov.
WEBINAR: Naročilnice in lažje statistično poročanje ob koncu leta
Obvezno statistično poročanje o evidenčnih naročilih je zaradi izdelave analiz lahko precej zamudno opravilo. Prikazali smo postopke, s katerimi na koncu leta hitreje pride do podatkov za poročanje.
WEBINAR: Ne obremenjujmo se več z inventuro
Zakonsko obvezna inventura mnogim organizacijam predstavlja stres, lahko pa si jo precej olajšamo. V posnetku smo prikazali kako izvesti inventuro v krajšem času in z manj zaposlenimi.
WEBINAR: 3 strateška vprašanja za računovodski servis
"97 % računovodskih servisov že izvaja ali načrtuje brezpapirno poslovanje," je pokazala anketa med udeleženci kongresa v organizaciji GZS. V posnetku najdete odgovore na aktualna vprašanja za računovodske servise.
WEBINAR: Elektronska knjiga prejetih računov
Vnosa in obdelave prejetih računov se organizacije lotevajo na različne načine. Predavateljica Tina Pelicon je na praktičnem primeru prikazala koristi elektronske knjige prejetih računov v primerjavi s klasičnimi sistemi.
WEBINAR: Naj vas inšpektor ne zaloti pri napačnem obračunu potnih stroškov
Povračila potnih stroškov niso obdavčena, zato jih inšpektorji pogosto vzamejo pod drobnogled. Na 20-minutnem seminarju je Nastja Vilhar prikazala na praktičnih primerih na kaj morate paziti pri obračunu potnih stroškov in poročanju na DURS.
WEBINAR: Ravnatelji - Kaj lahko šola in vrtec uredita med počitnicami?
Nekatera pomembna opravila šole in vrtci opravljajo v gužvi med letom. Predavatelja Nina Remškar in Boris Kalin sta na 20-minutnem seminarju za ravnatelje izpostavila kaj se splača opraviti v mirnejšem času počitnic.
WEBINAR: Nova storitev za stranke računovodskega servisa
Država zahteva vse več poročil in računovodskemu servisu ostane vse manj časa za osnovno poslanstvo – svetovanje podjetnikom.Poglejte si novo storitev, ki jo lahko servis ponudi svojim strankam in obenem sebi poenostavi delo.
WEBINAR: 3 kontrolne točke za ravnatelja
Poslovanje šole je izpostavljeno različnim tveganjem in ravnatelj je zakonsko odgovoren, da zmanjša vpliv teh dejavnikov. V posnetku seminarju najdete 3 ključne kontrolne točke na katere mora biti ravnatelj pozoren.
WEBINAR: Priprava na poplavo elektronske dokumentacije
Vsa podjetja že poslujejo elektronsko, saj vse več dokumentov prejemamo po e-pošti. Kako se v praksi pripravite na poplavo informacij, kateri bomo priča v roku 4-ih let (raziskava AIIM)?
WEBINAR: Enostavnejša izmenjava podatkov za trgovine
Na spletnem seminarju smo za vodje nabave, prodaje in direktorje prikazali bistvo izmenjave računov preko RIP sistema, koristi in kako ga najenostavneje uvedete?
WEBINAR: Kaj sprašuje inšpektor glede evidence delovnega časa?
Inšpektorji FURS-a ob pregledu gotovinskih računov preverjajo tudi nepravilnosti pri evidenci delovnega časa. Na spletnem seminarju smo opozorili na kaj morate paziti, da se izognete kaznim.
E-PRIROČNIK: 5 razlogov ZA brezpapirno poslovanje
V brezplačnem e-priročniku boste našli vse najpomembnejše informacije, ki jih morate vedeti še pred pričetkom uvajanja brezpapirnega poslovanja.