iCenter se prilagodi poslovnim procesom vaše organizacije

Zanesljiv informacijski sistem za srednjo šolo

icenter, informacijski sistem, erp, javni zavodi, srednja šola, zakonodaja, poslovna poročila, šolska prehrana, glavna knjiga, osnovna sredstva
V informacijski sistem iCenter so vgrajene dolgoletne izkušnje z modeli poslovanja srednjih šol. Zato uporablja ERP iCenter že vsaka 2. šola v Sloveniji.

Lahko zanesete, da boste vedno poslovali v skladu z zakonodajo, prav tako pa so zaposleni v srednji šoli vedno pravočasno seznanjeni z novostmi bodisi pisno po elektronski pošti in preko seminarjev.

Direktor lahko zniža stroške brez posebnih računovodskih znanj

Informacijski sistem iCenter omogoča, da brez pomoči administrativni delavcev in brez poznavanja programa zlahka nadzirate stroške, sledite prihodkom in upravljate delo zaposlenih. Vsa poslovna poročila lahko direktor prejema avtomatsko po elektronski pošti v poenostavljeni obliki in tako na podlagi utemeljenih informacij sprejema pomembne odločitve.

Preprost sistem je prilagojen zaposlenim v šoli

Informacijski sistem iCenter se prilagodi opravilom tehničnih, administrativnih in vodstvenih kadrov v srednji šoli in preko številnih avtomatizmov omogoča, da svoje delo opravljate bolj kvalitetno in precej enostavneje. S pomočjo iCentra vam odpade velik del ročnega vnašanja podatkov, saj je glavnina postopkov samodejnih:
  • Priprava izkazov in poročil za ministrstva
  • Priprava obrazcev in izkazov za poročanje na DURS in AJPES
  • Evidenčno knjiženje računov z odbitnimi deleži DDV-ja
  • Avtomatsko prenosi podatkov v samem sistemu kot na primer iz obračuna obresti ali obračuna amortizacije v glavno knjigo

ERP iCenter zniža stroške prehrane

V srednji šoli lahko veliko prihranite zgolj z uvedbo jasne komunikacije med naročniki prehrane (dijaki in zaposleni), administracijo v vaši šoli in morebitnim zunanjim ponudnikom prehrane. iCenter vam na izredno transparenten način in v skladu z Zakonom o šolski prehrani uravnoteži naročila obrokov tako, da se izognete stroškom s preveč naročenimi obroki.

Informacijski sistem vam daje možnost, da staršem dijakov zagotavljate lažje prijavljanje in odjavljanje od obrokov ter s tem nižate stroške poslovanja šoli in stroške staršem svojih dijakov.

Kaj pa pridobi računovodstvo z programsko urejeno prehrano?

Sistem je neposredno povezan z ostalimi zalednimi rešitvami iCentra, kot je glavna knjiga, kar pomeni, da vodenje prehrane ne ustvarja nobenega dodatnega dela v šolski administraciji. Na osnovi podatkov, ki jih naročniki in zaposleni v kuhinji lahko na knjigovodskem delu:
  • preprosto operirate z deleži porabe iz naslova obrokov,
  • avtomatsko delite dejavnost na tržno in netržno,
  • odpravite ročno prepisovanje podatkov o odjavah obrokov in s tem možnost napak
  • staršem izdajate plačilne naloge glede na dejansko naročen obrok
  • samodejno obračunavate akontacije za prehrano in izmenjujete podatke z ministrstvom

Funkcionalnosti za srednjo šolo

Nadgradnje zgornjih osnovnih funkcionalnosti

Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih