MENU Zapri

Servisna dejavnost

Rešitev, ki omogoča optimizacijo servisne dejavnosti z vpogledom v zgodovino naprav, planiranjem servisov in sistemom za obveščanje kupcev o statusih reševanja servisnih nalogov.

Vpogled v življenjski ciklus naprave

Vpogled v življenjski ciklus naprave

Vodenje zgodovine omogoča učinkovito spremljanje naprav, saj vsebuje podatke o njihovih servisih, popravilih, nadgradnjah, vzdrževanju itd.

Aktivni sistem za vodenje servisa

Aktivni sistem za vodenje servisa

Načrtovanje rednih servisov in kalibracij za naprave in vozila. Sistem opozori na bližajoče se datume servisov, beleži vse aktivnosti in stroške.

Obveščanje o statusih popravila strank

Obveščanje o statusih popravila strank

Redna obvestila o stanju naprav ali vozil v popravilu, samodejno pošiljanje obvestil o napredku popravila in opremi za prevzem.

Sistem za učinkovito vodenje servisne dejavnosti

Rešitev optimizira vašo servisno dejavnost tako, da vam zagotavlja vpogled v zgodovino naprav, planiranje servisov in sistem za obveščanje kupcev o statusih reševanja servisnih nalogov.

Spremljanje in planiranje servisov je enostavno, saj je na voljo obveščanje o rokih rednih in izrednih servisov, sproti pa se v sistem beležijo vse aktivnosti in stroški. Omogočeno je tudi avtomatsko obveščanje strank o napredku popravila naprav in o možnosti prevzema ob zaključku servisa.

Vnašanje delovnih nalogov in naročil za porabljen material je preprosto, vodje pa imajo v sistemu vedno na voljo ažurne informacije o vzdrževalnem in servisnem delu.

Rešitev optimizira vašo servisno dejavnost tako, da vam zagotavlja vpogled v zgodovino naprav, planiranje servisov in sistem za obveščanje kupcev o statusih reševanja servisnih nalogov.

Spremljanje in planiranje servisov je enostavno, saj je na voljo obveščanje o rokih rednih in izrednih servisov, sproti pa se v sistem beležijo vse aktivnosti in stroški. Omogočeno je tudi avtomatsko obveščanje strank o napredku popravila naprav in o možnosti prevzema ob zaključku servisa.

Vnašanje delovnih nalogov in naročil za porabljen material je preprosto, vodje pa imajo v sistemu vedno na voljo ažurne informacije o vzdrževalnem in servisnem delu.

Spremljanje naročanja in vodenje zalog

Celovitost sistema omogoča učinkovito naročanje materiala glede na potrebe servisnih nalogov in zagotavlja optimalno stanje zalog.

Za hitrejši in natančnejši vnos podatkov lahko uporabljate čitalec črtne kode ali ročni terminal.

V sistemu so na voljo podatki o opravljenih storitvah in porabljenem materialu, kar zagotavlja pravilen obračun in izstavitev računa.

S pomočjo naprednih stroškovnih analiz pa lahko spremljate rentabilnost servisnih nalogov.

Celovitost sistema omogoča učinkovito naročanje materiala glede na potrebe servisnih nalogov in zagotavlja optimalno stanje zalog.

Za hitrejši in natančnejši vnos podatkov lahko uporabljate čitalec črtne kode ali ročni terminal.

V sistemu so na voljo podatki o opravljenih storitvah in porabljenem materialu, kar zagotavlja pravilen obračun in izstavitev računa.

S pomočjo naprednih stroškovnih analiz pa lahko spremljate rentabilnost servisnih nalogov.

Vsi dokumenti na enem mestu

V dokumentni sistem se dokumenti shranjujejo samodejno (servisni nalogi, naročilnice, prevzemnice, računi …), lahko pa tudi sami dodajate dokumente, ki se nanašajo na posamezne naprave. Tako imate za določeno napravo na enem mestu shranjene različne dokumente, fotografije, risbe, certifikate, garancijske liste, navodila za uporabo ipd.

V dokumentni sistem se dokumenti shranjujejo samodejno (servisni nalogi, naročilnice, prevzemnice, računi …), lahko pa tudi sami dodajate dokumente, ki se nanašajo na posamezne naprave. Tako imate za določeno napravo na enem mestu shranjene različne dokumente, fotografije, risbe, certifikate, garancijske liste, navodila za uporabo ipd.

S Saop sistemom do celovite rešitve

Rešitev za trgovska ali storitvena podjetja

Programska rešitev vam omogoča prodajo blaga in storitev končnim kupcem, vodenje spletnih trgovin in veleprodajo. Poveže se tudi z različnimi zunanjimi namenskimi rešitvami.

Povezovanje z API vmesniki

API vmesniki omogočajo direktno izmenjavo podatkov med programsko rešitvijo Saop in različnimi zunanjimi rešitvami Seyfor partnerjev (skladiščno poslovanje WMS, spletne trgovine ...).

Analize z orodjem Microsoft Power BI

Napredno namensko analitično orodje za enostaven pregled ključnih kazalnikov poslovanja, ki so osnova za izboljšanje poslovnih rezultatov.

Avtokrka
Astech
Bijol
Omega Air
Slowatch

Vas zanima več?

Za brezplačno predstavitev in dodatne informacije nas pokličite na 

brezplačno številko 080 13 20, pišite na info@saop.si ali izpolnite spodnji obrazec.

Saop je rešitev podjetja Seyfor