iCenter se prilagodi poslovnim procesom vaše organizacije

Informacijski sistem za konkurenčen servis naprav

SAOP iCenter servisna dejavnost
Informacijski sistem iCenter Servisna dejavnost je primeren za podjetja, katerih primarna ali dodatna dejavnost je servis naprav, poprodajne aktivnosti oziroma oskrba artiklov.

Sistem vam omogoča konkurenčno vodenje servisnih nalogov za popravila prodanih naprav (GSM, hladilniki, avtomobili…), in za servisiranje naprav vaših strank.
 

Spremljajte in donosno upravljajte servisiranje naprav

Informacijski sistem vam zagotovi popoln pregled nad zgodovino popravil artiklov ali naprav v garancijskem in izven garancijskem obdobju, nad stroški servisov ter porabo rezervnih delov, materiala in dela.

Glede na to, da lahko zaposleni, vključno z vodjo servisa, preko sistema beležijo delovne naloge in naročila za porabljen material ima vodja vedno na voljo sveže podatke za celovito spremljanje vzdrževalnega in servisnega dela, vključno s porabljenim materialom, opravljenimi urami in drugimi stroški.

Pridobite večji pregled nad napravami, saj hitro pridete do informacij:
  • Kaj se je z njimi dogajalo in koliko jih je bilo zamenjanih garancijski dobi?
  • Koliko časa so bile na servisu?
  • Kaj ste popravili in koliko je bilo stroškov?
 
   "Brez dobrih analiz smo izgubljali denar. Kar se tiče servisa, je najbolj pomembna analiza po prihodkih in odhodkih, prek katere ugotavljamo dobičkonosnost posameznega aparata, kar je pomembno predvsem v primeru najemniških pogodb."  Preberi primer uporabe...
Peter Vukšinič, direktor v podjetju Tift d.o.o.


Planirajte delo zaposlenih in rentabilnost naprav

Sistem omogoča tudi planiranje človeških in tehničnih virov ter obveščanje strank o stanju popravila prek e-pošte in sporočil SMS z namenom optimizacije stroškov poslovanja.

Izvajalci servisa in vzdrževalci pridobite možnost stroškovne analize naprav, s čimer ugotavljate rentabilnost posameznih naprav pa tudi ocenjujete vrednosti njihovega morebitnega izpada. Na ta način se lažje odločate ali je bolj smotrno izvajanja servisnih posegov oziroma naložba v novo napravo.

Ko gre za redno servisiranje naprav, lahko zelo preprosto planirate delo zaposlenih glede na njihovo zasedenost, saj vam informacijski sistem sam predlaga najbolj optimalno in najcenejšo rešitev.

Glavne prednosti informacijskega sistema za servisno podjetje:
  • Preprosta priprava servisnih nalogov in vodenje evidence servisiranih naprav ter garancij za posamezne naprave (aparati, ki niso več v garanciji, se samodejno zaračunavajo)
  • Poslani servisni nalogi, odpremnice in računi se avtomatsko shranijo, dokumente pa lahko tiskate tudi serijsko
  • Zelo hitra priprava računov in izdajnic za porabljeni material

Funkcionalnosti za servisno dejavnost

  • Specializirana rešitev Servisna dejavnost
  • Materialno skladiščno poslovanje
  • Naročila dobaviteljem in kupcev
  • Fakturiranje
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih