iCenter se prilagodi poslovnim procesom vaše organizacije

Računovodski program za kredibilno knjigovodstvo

V računovodski program iCenter zaupa že več tisoč organizacij in več kot 400 računovodskih servisov. Skupaj z našimi dolgoletnimi izkušnjami dobite zagotovilo, da bodo vaše poslovne knjige in zaključni obračuni vedno usklajeni z zakonodajo ter mednarodnimi računovodskimi standardi.

Mnoga rutinska dela vam lahko "kradejo" čas, obenem pa nižajo kvaliteto izvajanja poslovnih opravil. Vsi knjigovodski procesi, ki vam jih ponuja program za računovodstvo iCenter, so izredno poenostavljeni in že vsebujejo mnoge avtomatizme s katerimi odpravite velik del ročnih opravil, preostali čas pa posvetite nadzornim nalogam in svetovanju.

Posamezne funkcionalnosti, ki jih vsebuje računovodski program, so tesno povezane med sabo, zato se z enkratnim vnosom vsi podatki prenesejo v vse ustrezne evidence (osnovna sredstva in drobni inventar, prejeti računi, plače…).

Z e-Računi znižate stroške za 93%

ERP informacijski sistem iCenter vam z možnostjo prejemanja in pošiljanja elektronskih računov omogoča prehod na cenejše in kakovostnejše elektronsko poslovanje z dobavitelji. Z e-računi iCenter poenostavite tudi plačevanje in s tem vodenje plačilnih nalogov ter bančnih izpiskov, ki so nujni za zapiranje računov v knjigovodstvu.

Z uporabo elektronskih računov se strošek prejetih računov zmanjša za 93 odstotkov, tudi zaradi tega, ker se postopek od izdaje računa do vnosa v informacijski sistem, ki danes traja od 2-3 dni, skrajša na samo nekaj minut. Poleg tega pomembno izboljšate plačilno disciplino, saj takoj pridobite povratno informacijo o uspešnosti prejema računa, kupec pa ne more zavlačevati s plačilom z izgovorom, da vašega računa ni prejel.

Več o rešitvi e-Računi

Prilagojena rešitev za računovodski servis - Prihranite vsaj 1 dan dela mesečno

Računovodski servis navadno vodi obračun storitev v programu Excel, kar pa je pogosto nepraktično. Zato smo v sodelovanju z računovodskimi servisi razvili prilagojeno funkcionalnost, ki servisu zniža stroške za 30%, saj vam omogoča:

  • Bistveno hitrejše fakturiranje (prihranite vsaj 1 dan dela mesečno).
  • Avtomatsko knjiženje izdanih računov za vaše storitve v prejete račune stranke.
  • Preprosto spremljanje pogodb za stranke računovodskega servisa.
  • Kontrola in izboljšanje postopkov dela zaposlenih v računovodskem servisu.

 

Prednosti SAOP iCentra za računovodstvo

  • hitra izdelava medletnih bilanc, izkazov poslovnega uspeha ter mesečnih obračunov za poročanje zunanjim inštitucijam
  • elektronska izmenjava podatkov z davčno upravo in drugimi državnimi inštitucijami
  • prilagodljiva poslovna poročila in analize za odločanje na operativni in vodstveni ravni
  • nadgrajevanje standardnih funkcionalnosti s spletnimi rešitvami za pohitritev zajema obračunskih podatkov
  • hitra priprava izpisov za banke, zaposlene, poslovne partnerje ter sodne in upravne postopke
  • možnost kopiranja ponavljajočih se računov in s tem prihranek pri vnašanju podatkov

  

Funkcionalnosti za računovodski servis

  • Dvostavno knjigovodstvo z davčno knjigo (DDV), plačilnim prometom  in obračunom obresti
  • Enostavno knjigovodstvo
  • Knjiga prejetih računov      
  • Osnovna sredstva ter drobni inventar
  • Obračun plač zaposlenih z obračunom dohodnine
  • Fakturiranje                 
  • Spremljanje plačil računov
  • Blagajniško poslovanje
  • Elektronsko potrjevanje prejetih računov (e-računi)

 

Nadgradnje osnovnih funkcionalnosti

  • Obračun dela v računovodskem servisu
  • Obračun potnih nalogov
  • Kadrovska evidenca
  • Drugi osebni prejemki
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih