iCenter se prilagodi poslovnim procesom vaše organizacije

ERP sistem za popolno spremljanje naročil

Program Naročila dobaviteljem in kupcev je namenjen upravljanju z naročili kupcev/dobaviteljem:
  • Naročila se lahko pripravljajo v domači ali tujih denarnih enotah.
  • Omogočen je hiter in enostaven vnos naročil, tiskanje naročil, priprava odpremnih in prevzemnih nalogov, tiskanje nalogov, knjiženje izdaj in prejemov.
  • Pri pripravi naročil si lahko pomagamo s čitalcem črtne kode.
  • Črtne šifre so lahko vezane na artikel direktno ali preko pretvornikov (npr. različna pakiranja…).
  • Na vrsticah naročil je mogoče navesti podatke o analitikah in davčne podatke potrebne za obračun DDV, ki se razlikujejo od splošnih podatkov naročila.
  • Odpremni nalogi se lahko urejajo in spreminjajo, dokler račun, ki izhaja iz odpremnega naloga ni knjižen v knjigovodstvo.

Poenostavite procese

Pri naročanju dobaviteljem je omogočen vnos podatkov, ki so potrebni za naročilo blaga dobaviteljem. Ob dobavi blaga se odpre prevzem, ki se mu lahko določi iz katerih naročil je bil narejen (sledljivost naročil). En prevzem je lahko iz več naročil. Po vnosu in potrditvi prevzema se lahko le-tega poknjiži v Materialno skladiščno poslovanje ali Trgovino na drobno.

Program Naročila dobaviteljem in kupcev omogoča tudi vnos planov prodaje in planov nabave. Obenem pa informacijski sistem podpira delo z ročnimi terminali BHT in računalniško izmenjavo podatkov (RIP).

Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih