iCenter se prilagodi poslovnim procesom vaše organizacije

Preprosto vodenje osnovnih sredstev in drobnega inventarja

Program Osnovna sredstva in drobni inventar omogoča vodenje nabave, amortizacije, izločitev, prerazporeditev osnovnih sredstev in drobnega inventarja ter obračun inventure z ročnim terminalom.

Poenostavite vsakoletno inventuro

Inventura je nujna in marsikomu predstavlja najzahtevnejše obdobje v letu. Popis osnovnih sredstev je potrebno narediti organizirano in natančno, saj podatki vplivajo na višino kapitala in višino poslovnega izida.


Zato smo pripravili paket s strojno in programsko rešitvijo, s katerim boste inventuro opravili hitreje in predvsem brez napak.

    

PRAKSA: Inventura v podjetju Novi dom

Podjetje NOVI DOM iz Šempetra pri Gorici se ukvarja s prodajo pohištva. Za popis prek 2.500 artiklov potrebujejo le 2 dni, programski del pa je s pomočjo iCentra izveden v največ petnajstih minutah. Neurejeno podjetje bi s klasičnim informacijskim sistemom za isti postopek potrebovalo tudi do 20 dni.
  
     

  
Dodatne koristi programa

  • Pri obračun amortizacije lahko opisno spremljane dogajanja na osnovnem sredstvu ali drobnem inventarju ter avtomatsko prenesete podatke v Dvostavno knjigovodstvo.
  • Preprosta priprava reverzov in spremljanje, oziroma vodenje evidence reverzov
  • Enostavna priprava izločitve osnovnih sredstev in drobnega inventarja.
  • Enostavno vodenje po virih financiranja.
  • Avtomatski prenos iz Knjige prejetih računov v Osnovna sredstva.

 

Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih