Podpora

Splošni nasveti

Prikaži:

Obnavljanje podatkov iz rezervne kopije

Obnovitev podatkov iz rezervne kopije je dovoljena samo z vpisom posebnega gesla. Za pridobitev gesla, je potrebno oddati zahtevek na SAOP portal za stranke, katerega  bomo posredovali na podlagi predhodno podpisane Izjave o sprejemanju odgovornosti ter zakonskih obveznosti pri uporabi funkcije povrnitve podatkov iz rezervne kopije v sistemu iCenter

Obnova podatkov iz rezervne kopije podatkov ODSVETOVANA

Obnovo podatkov iz rezervne kopije brez naše kontrole močno odsvetujemo.

POMEMBNA NAVODILA za davčno potrjevanje izdanih računov

V prilogi pojasnitev sprememb verzije iCentra glede številčenje izdanih računov.

Obvestilo na prodajnem mestu

Skladno z zakonodajo o davčnem potrjevanju računov je obvezno prodajno mesto in mesto, kjer se izdaja račune opremit z ustreznim obvestilom. Več v prilogi.

Priprava internega akta za davčno potrjevanje izdanih računov

Navodila kako si lahko z iCentom pomagate pripravit interni akt so v prilogi.

iCenter - davčno potrjevanje računov - splošne nastavitve

V prilogi so splošni napotki za pristop k davčnemu potrjevanju računov v iCentru. Navodila veljajo za vse izdane račune iz vseh modulov iCentra.

Preoblikovanje "lastnih izpisov" - pisna in video navodila

Ob nakupu programa ste prejeli vgrajene "standardne izpise" (računi fakturiranje, računi v obračunu storitev, trgovina na drobno, POS računi ...), ki bodo prilagojeni novi zakonodaji za potrebe davčnega potrjevanja računov. Imeli bodo naslednje dodatne podatke na računih:
  • QR kodo,
  • račun izdal (vezan na davčno številko),
  • čas izdaje računa,
  • novo obliko številke računa ter
  • EOR in ZOI oznako.    

POZOR - lastni izpisi v iCentru!

Nekateri uporabniki ne uporabljate "standardnih izpisov", dodali ste jim svojo podobo, logotip ali drugo besedilo (iCenter moduli: Obračun storitev, Fakturiranje, Trgovina na drobno). Takšnim  izpisom boste morali sami dodati obvezne elemente (zgoraj naštete alineje). Naložiti si je potrebno verzijo 6.29.025 ali novejšo.

Tukaj lahko preverite ali uporabljate lastne ali standardne izpise.

a) Brezplačna pomoč – popravki lastnih izpisov

V kolikor boste še naprej uporabljali vaše lastne izpise, v pomoč pri dodajanju obveznih elementov računa prilagamo:
Brezplačna video navodila – preoblikovanje izpisov
Pisna navodila – preoblikovanje izpisov (Trgovina na drobno, Fakturiranje)

b) Plačljiva pomoč – popravki lastnih izpisov

V kolikor sami ne uspete preoblikovati izpisov in potrebujete našo pomoč, nam to čimprej sporočite preko Zahtevka za pomoč po Navodilih za oddajo zahtevka za pomoč za preoblikovanje izpisov oz. najkasneje do 20.11.2015. Storitev je plačljiva po rednem ceniku 55,30 € + DDV za 1 izpis.

Pravočasno prilagoditev lastnih izpisov proti plačilu zagotavljamo samo tistim, ki boste oddali naročila po zgoraj priloženih navodilih najkasneje do petka 20.11.2015!

Preoblikovanje "lastnih izpisov" - navodilo za oddajo zahtevka za pomoč

 Kako oddate zahtevek za pomoč, če želite našo pomoč pri oblikovanju lstnih izpisov v iCentru (npr. računov) za potrebe davčnega potrjevanja.

Izpisi v iCentru - kako vem ali ima "lastne izpise" ali "standardne"

V programu iCenter imamo dve vrsti izpisov. In sicer izpise, kateri so del programa in se namestijo in posodbojio skupaj z iCentrom ter lastne izpise, katere keriramo sami (dodamo svojo podobo, logotip, besedilo...) in se ne posodabljajo skupaj z programom.  Več si lahko preberte na spodnji povezavi.

Kako do ustreznih informacij glede davčnega potrjevanja računov?

O vseh novostih in posebnostih iz zakonodaje vas bomo obveščali preko e-novic v obliki brezplačnih navodil za delo s programi, seminarjev in konferenc ter preko brezplačnih spletnih seminarjev in e-priročnikov.

Če še niste, se lahko brezplačo prijavite na e-novice...

Če pa želite prejemati poslovne nasvete s področja gotovinskega poslovanja, kot so na primer: Zakaj tekmovanje v ceni ni dobra strategija? Kako v poletnih mesecih ohraniti vašo prodajo nad vodo? 5 napak ob odpiranju trgovine... se prijavite tukaj…

Bonitetne informacije v iCentru

Od verzije 6.28.014 naprej vam iCenter omogoča spremljanje bonitetnih informacij s pomočjo katerih ocenite tveganost poslovanja z vašimi poslovnimi partnerji. Več o tem in navodila za vklop najdete v spodnjem dokumentu ali pa v brezplačnem posnetku seminarja.

Enotna hramba dokumentov za izobraževalne ustanove

S podjetjem LOGOS.SI  smo se dogovorili, da skupnim uporabnikom omogočimo enoten e-arhiv za poslovno, pedagoško in računovodsko dokumentacijo, kar bo najugodnejša rešitev za vas.

Številne izobraževalne ustanove že uporabljate Lo.Polisov modul Pošta za vodenje evidence poslovne in pedagoške dokumentacije, ki jo boste nadgradili z e-arhivom, kjer se hranijo konkretne vsebine teh dokumentov (dnevniki, redovalnice…). 

Prav tako vaša računovodska služba za hrambo e-računov potrebuje elektronski arhiv ustreznega ponudnika. Uporaba skupnega arhiva bo optimizirala stroške e-hrambe, ne bo pa bistveno vplivala na način dela, kot ga imate doslej:

  • Evidenca izdanih in prejetih računov se bo vodila v modulih iCenter (Fakturiranje in Prejeti računi).
  • Evidenca prejete in izdane pošte ter šolske dokumentacije se bo vodila v Lo.Polisu v modulu Pošta.
  • Omogočeno vam bo vlaganje dokumentacije v skupni e-arhiv preko namenskih spletnih servisov v programih Lo.Polis in iCenter eRegistrator.
  • Dokumentacija bo klasificirana enotno na podlagi skupnega klasifikacijskega načrta.

Pričetek projekta je načrtovan za mesec februar 2015. O vseh nadaljnjih aktivnostih vas bomo sproti obveščali.

 

Naročilo na prejemanje elektronskih računov podjetja SAOP

V kolikor še prejemate račune za storitve podjetja SAOP v papirni obliki, si preberite kako se lahko naročite na enostavnejši način prejmanja elektronskih računov:

Zakaj se vam splača prejemati elektronske račune podjetja SAOP?
 

Pomembno - prenos novih različic iCentra po novem

Po novem si nove različice programov iCentra nalagate na vašem osebnem portalu, preko katerga že oddajate zahtevke, vprašanja in predloge. Pred nalaganjem nove verzije si obvezno preberite navodila na spodnji povezavi.

Obvezni elektronski računi po 1. 1. 2015 za javni sektor in gospodarstvo

S 1. 1. 2015 bodo morali vsi proračunski uporabniki prejemati račune in spremljajoče dokumente izključno v elektronski obliki. To pomeni, da bodo morale vsi (pravne in fizične osebe) pošiljati proračunskim uporabnikom le e-račune.

Ker gre za pomembno novost, navajamo v spodnjem dokumentu nekaj več informacij in planirane aktivnosti v povezavi s tematiko.

Nov SAOP Portal za stranke


Na SAOP-eju prehajamo s 16.12.2013 na nov način oddaje zahtevkov za pomoč, predlogov in povpraševanj strank.

Prilagamo navodilo za vnos zahtevka, povpraševanja in predlogov.

Kje pogledam kaj je v novih različicah programov?

Ažurne informacije o vsebini novih različic programov in dodelavah so vam na voljo na spletni strani http://podpora.saop.si

Do njih dostopate tako, da poiščete modul, ki vas zanima in kliknete nanj. Odprli se vam bodo najpogostejši odgovori na vprašanja uporabnikov SAOP - novosti zadnjih različic so v zgornjem desnem kotu.

Primer:
1. Želimo izvedeti novosti zadnje verzije SAOP Dvostavno knjigovodstvo

2. Gremo na spletno stran http://podpora.saop.si 

3. V rubriki "Hitre povezave za hitro pomoč" kliknemo na Dvostavno knjigovodstvo4. Na desni strani spletne strani kliknemo na sličico:

POZOR! Splošne spremembe (Standardi SAOP) v programih so objavljene v rubriki Nasvet meseca.

Pred nameščanjem zadnjih verzij SAOP iCentra

1. Preverite mapo iCentra

Pred nameščanjem zadnjih verzij iCentra, preverite mapo iCentra po sledečem postopku:

  1. Z desnim gumbom na miški kliknite na bližnjico SAOP iCenter in izberite 'Lastnosti' ('Properties')

  2. Na vrhu kliknite na zavihek 'Bližnjica' ('Shortcut')

  3. Mapa je napisana v polju 'Cilj' ('Target') in velja do vrednosti SAOP2005. 
    
      Primera:
      C:\Program Files\SAOP\SAOP2005, 
      \Server\SAOP\SAOP2005

  4. V primeru, da instalacija ne navede pravilne mape, kliknete gumb "Prebrskaj" in ročno vpišete 
      pravilno pot.

  5.  Nameščanje nove verzije poteka v nadaljevanju po enakem postopku kot v verziji accessa.


2. Namestite glavno verzijo

Pred nameščanjem popravkov za SAOP iCenter, morate imeti nameščeno glavno verzijo, sicer vam bo javilo napako.
Primer:
Če želite namestiti popravke verzije saop_6_27_p003.exe, morate imeti predhodno naloženo glavno verzijo saop_6_27.exe!

Napredno iskanje podatkov v programih SAOP

V primeru naprednejšega iskanja zapisov v preglednicah lahko zapise preiskujemo hkrati po več poljih (kolonah).

Funkcijo filtriranja podatkov izvedemo preko desnega klika miške na lupo. Odpre se novo okno...


Avtomatski vnos strank iz javne baze

Vnos nove stranke v šifrant strank je možen tudi iz javne baze. Poleg naziva stranke se nam vnesejo tudi podatki o ulici, hišni številki, pošta, davčna in matična številka.

Knjiga prejete pošte - v vseh SAOP programih v okolju windows

V SAOP programih lahko spremljate tudi knjigo prejete in poslane pošte. Aktivira se lahko na glavnem meniju katerekoli druge obdelave le, če je v nastavitvah te obdelave tako določeno.

Po aktiviranju te obdelave, se prikaže preglednica, kjer lahko določimo, ali želimo obdelovati prejeto ali poslano pošto in za katero leto.

Določena pošta je določena z naslednjimi podatki:
  • Zaporedna številka: avtomatično v okviru leta in v okviru prejete in poslane pošte
  • Medij: Izbiramo lahko med Navadna, Elektronska, Faksirana
  • Stranka: Izberemo stranko iz šifranta strank, od katere smo pošto prejeli oziroma poslali
  • Vrsta pošte: Izberemo iz šifranta vrst pošt, ki ga lahko oblikujemo po želji
  • Predal: Izberemo osebo iz seznama operaterjev, kateremu smo pošto oddali ali od njega prejeli
  • Veza: Vpišemo lahko oznako, ki nam pove, na kak način se prejeta pošta obdeluje oziroma kje se je obdelovala poslana pošta
  • Opis: Poljuben opis glede na katerega bomo lahko poiskali določeno pošto v preglednici
  • Priponka: Določeno pošto lahko shranimo v obliki priponke (glej SAOP standard za shranjevanje priponk)
  • Opomba: Poljubno.

Pregled dolga v šifrantu strank

Dolg po strankah lahko pregledujemo v šifrantu strank. Več smo objavili v navodilih na spodnji povezavi:

Pozor – redno arhivirajte podatke!

Na spodnji povezavi so objavljena podrobna navodila o tem zakaj je arhiviranje izredno pomembno, predstavljen pa je tudi sam postopek arhiviranja podatkov v programih SAOP:

Hitro tiskanje QRD vzorcev

Hitro tiskanje QRD vzorcev nam omogoča tiskanje QRD vzorcev brez izbora ali z omejenim izborom QRD vzorcev za posamezen tip QRD izpisa.

Najhitrejša pot do pomoči

V spodnjih vrsticah so zbrana najpogostejša vprašanja, ki se pojavljajo uporabnikom, pri nudenju pomoči:
  • Kako najhitreje do pomoči?
  • Zakaj moram oddati zahteve za pomoč preko spleta?
  • Kdaj je pomoč brezplačna in kdaj plačljiva?
  • Kdaj se uporabnikom pomoči ne nudi?

NAJHITREJŠA POT DO POMOČI

Priporočamo vam, da zahteve za pomoč oddajate izključno preko spletnega obrazca na http://nrp.saop.si.  
Na zgornji povezavi vam omogočamo tudi vpogled v vašo evidenco kdaj je bil vaš zahtevek sprejet v reševanje, kdaj je zaključen,ali je še na čakalni listi, itd... 
Vašemu zahtevku za pomoč lahko dodajate tudi nujnost in urgence in s tem še dodatno vplivate na hitrost reševanja vašega zahtevka za pomoč.
Uporabo telefona, e-pošte in faksa vam odsvetujemo, saj bo vaš zahtevek prišel kasneje v reševanje. Lahko se namreč zgodi, da so sodelavci, ki jih kontaktirate po telefonu ali e-pošti ta dan odsotni oziroma pri drugih uporabnikih na terenu in se vam ne uspejo oglasiti.


KDAJ BREZPLAČNA POMOČ?

Krajša 15 minutna pomoč, ki se nanaša na vprašanja povezana z uporabo programov (ne vključuje reševanja vprašanj povezanih s predpisi in organizacijo poslovanja)
Pomoč uporabnikom, ki pričenjajo z novim programom in so opravili uvajanje ali se udeležili seminarja
Brezplačni nasveti na http://podpora.saop.si/  in nasveti, ki vam jih pošiljamo najmanj 1-2 krat na mesec skozi SAOP e-novice
Pomoč v aplikacijah, ki se prikaže s tipko f1
 
PLAČLJIVA POMOČ velja v naslednjih primerih, če:
  • uporabnik ne odda zahtevka za pomoč preko spleta – HelpDesk,
  • uporabnik ni imel uvajanja oz. nima urejenih nastavitev (velja tudi za nove sodelavce),
  • se odgovori na vprašanje nahajajo na http://podpora.saop.si/, v e-novicah  ali so na voljo e-navodila,
  • kompleksna vprašanja (odgovor traja dlje od 15 minut), zahteva izobraževanje (individualno izobraževanje, seminarji, izobraževanje po telefonu),
  • vsakršna pomoč povezana z zakonodajo (predpisi) ali organizacijo poslovanja,
  • zahtevek za pomoč zahteva popravljanje podatkov,
  • zahtevek za pomoč zahteva pomoč na daljavo (povezava na daljavo),
  • je bila kljub jasnim navodilom HelpDesk-a pri uporabniku ponovljena enaka napaka oz. je uporabnik ponovno postavil enako vprašanje in je vprašanje razvidno na HelpDesku,
  • druge storitve za pomoč na daljavo, ki niso vezane na delovanje programa.
 
Kdaj se POMOČI NE OMOGOČA?


Če uporabnik ni poravnal svojih obveznosti (v tem primeru se izpiše Dolg na http://nrp.saop.si)
Osebi uporabnika, ki jo SAOP ni uvajal v program za katerega postavlja vprašanje
Izven SAOP delovnika (Po.-Pe.: 08:00 do 16:00) razen, če z uporabnikom ni drugače v naprej dogovorjeno.

Ikona za hitrejši dostop do iCentra na vašem namizju

Običajno imamo lahko na delovnem namizju odprtih več oken s programi, med temi so lahko tudi meni iCentra in ostali moduli. Ko imamo aktivno neko okno in so okna iCentra skrita v ozadju je lahko kar nekaj klikanja, da pridemo do želenega okna iCentra. Da bi olajšali dostop do SAOP iCentra v takih primerih, smo omogočili delovanje vrstice hitrega dostopa glavnega menija kot opravilne vrstice, ki je stalno vidna na delovnem namizju – tudi v primeru, da so druga okna odprta v celozaslonskem načinu.

Prikaz lokacije stranke – Potovalni načrt

V šifrantu strank imamo med ostalim zabeležene tudi naslove naših strank kupcev, dobaviteljev, ki jih uporabljamo za pripravo in razpošiljanje računov, ponudb, dopisov....
SAOP iCenter vam omogoča prikaz zemljevida in pripravo poti do vaše stranke.

Uporaba Poročevalca na oknih iCentra

Med splošnimi novostmi iCentra v6.12 je tudi spremenjen način dela s poročili na menijih, preglednicah, vnosnih oknih… Novosti sta predvsem dve: možnost določanja vrstnega reda poročil na meniju in združevanje poročil v skupine.

Uvoz Transakcijskih Računov stranke iz javne baze

V iCenter smo dodali pripomoček uvoza transakcijskih računov za določeno stranko iz javne baze. To funkcijo lahko v koristite na šifrantu strank pod zavihkom bančni računi.

5 konkretnih primerov uporabe bližnjic v iCentru

Posamezne preglednice v iCentru omogočajo poleg vseh ostalih filtriranj tudi možnost, da z enim klikom prikažemo izbrane podatke na preglednici.

Hitri dostop do cenikov artiklov

Z novo verzijo iCenter 6.15. in novejšimi smo dodali na glavnem meniju SAOP iCentra na izboru šifranti, hitri dostop do cenikov artiklov.

OLAP analiza v iCentru

Na spodnji povezavi objavljamo navodila za delo z OLAP analizami v iCentru:

Uvoz cenikov iz datoteke

Podatke o cenikih uvozimo tako, da najprej kliknemo na gumb Uvoz podatkov. Najprej se nam odpre okno uvoz cenika iz datoteke.
Z uporabo naše spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov. xVeč o piškotkih