- Prilagodi se vašim poslovnim procesom
- Niža stroške poslovanja
- Nepogrešljivo orodje za poslovno odločanje
- Vedno skladen z zakonodajo
- Vrhunska podpora
Kljub temu, da so spremembe stalnica, zaposleni in vodje pogosto nanje reagiramo s stresom. Zakaj se ljudje upiramo spremembam in na kaj naj bodo pozorni vodje, je psihologinja Sabina Đuvelek strnila v naslednjem zapisu.
Iskanje udobja je osnovna človeška potrebaTisti zaposleni, ki se upirajo spremembam, jih poskušajo zaustaviti, a to je v današnjem času praktično nemogoče. Kdaj se ljudje upirajo spremembam?Zaposleni, ki se negativno odzivajo na spremembe, le-te zavračajo in se jim upirajo. Razlogi za tovrstne odzive so lahko različni. Kotter in Schlesinger navajata štiri glavne razloge, zakaj se ljudje upirajo spremembam, in sicer:
Odziv na spremembo pa vodi naše vedenje. In če se zaposleni bojijo, da bodo izgubili nekaj vrednega, se usmerijo vase in postanejo bolj pozorni na ohranjanje lastnega interesa.
Večja je verjetnost konfliktov med zaposlenimi in vodstvom, nižje je zaupanje, delovni procesi postanejo manj učinkoviti, zaposleni niso več pozorni na rezultate. Na kaj naj bodo pozorni vodje? Zelo je pomembno, da vodstvo nameni dovolj časa načrtovanju in vodenju tako imenovanega »človeškega« dela sprememb, ki se nanaša na:
Več o učinkovitem vodenju procesa in upravljanju »človeškega« dela sprememb boste izvedeli na konferenci GOSS. Avtorica: Sabina Đuvelek, univ. dipl. psih.
|
Sorodne brezplačne vsebine |
||